Tuesday, March 23, 2010

sweet tooth

huahuahua... i mmg kalah kalau menda menda manis nie. sangatlah sukaaaa.... (sbb tu gemuk!) hehehe. kadang2 bg org too sweet for me its just nice. Last Sunday... ajak MR.Teddy keluar(i yang ajak keluar isk isk. dia ckp dia rindu kita tp dia x ajak pon keluar =P) pg starbucks.. after a month x pg. I ordered black forest cake n Hazelnut hot choclate. bila i mkn cake tu...rasa x satisfied sbb x semanis yang i sangka. it contains white choc and dark choc... so white choc tu should be manis lah kan? nasib baek Hazelnut Hot Choc tu manis. puas.. =)

atas tu mukaddimah jer. wakakaka. I've been googling cake designs... 1 utk hantaran for Mr.Teddy...and 1 lg utk kitorang potong n makannnnnnn...oh ya...ada lg 1...for wedding favors...was thinking of giving cupcakes. =D.Jom jamu mata dulu...



Exhibit A - sgtlah kena ngan theme color. Mr Teddy suka yang nie.Kalau buang bunga cantek x? x suka bunga. x leh mkn...=P

Exhibit B - I rasa cake nie sgt sweet! Was thinking the top layer as the Hantaran. with lil bit less deco.

Exhibit C - polkadots..kihkihkih. CUTE!


Exhibit D - I suka deco dia.. tp bila tgk lama lama too crowded!
*credits to Creative Cake Decorating


Exhibit E - kasi kurangkan ribbon atas tuh.. voila! cantek!

So, mana 1 pilihan hati? I lupa mana i amik pix pix nie. *Sigh. I pilih A or E(with less ribbon) for the wedding cake. and B (with less flower) for the Hantaran ...ok x? hehehe...

4 comments:

Biqque said...

baik order kek bentuk korang je :D

TheBubblyMe said...

hahaha...nanti x der org nk mkn =P

nizam said...

hmm.. tetap pilih A untuk acara potong2.. then hantaran B or c..

biqque : kalau bentuk kitorang mmg tak makan lah.. huhu

Anonymous said...

if u're interested, do visit our website and blog dear =)

http://newlywedsbigday.wordpress.com
(wedding deco,favors,flowers and cakes)
*we're currently featuring in Majalah Pesona Pengantin =)

http://www.newlywedsphoto.com
(wedding photography)

Post a Comment