Alhamdulillah... smlm... set date with BeeHuntStudio... (Thanks to miss SquareCutRing ) I jatuh cinta tgk montage at her page. so..i pun usha lah BeeHuntStudio. and the quotation... not as i expected... It was considered cheap! and the quality is good!(compared to the ones i've seen before)
so... I meet up with Yanti... nice, happy go lucky girl! automatic rasa mcm dah kenal lama. hahaha. (I mmg bnyk ckp)
so..setelah tgk hasil kerja diorang... both MR.Teddy n i agreed utk hire dia for our nikah n wedding reception. deposit paid alhamdulillah. so settle lah videographer. I x amik utk bertunang... sbb i pk pk blk... majlis tu sekejap jer. x perlulah rasanya utk membazir.
and the best part is... kitorang dapat free either pre-wedding shooting or invitation shooting(facebook). since we r not going to use the pre wedding shooting utk ditunjukkan on the Big Day...so i think we r going for invitation via facebook shooting.. cool kan?!
Thanks to Yanti n partner sbb layan kitorang nie... u guys rocks!
Tuesday, March 30, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
diorang mmg friendly.. macam dah kenal lama.. hmm video dia pun cantek jugak.. n idea diorang kreatif.. heh
Owh! glad u like them. haha. Kan? first tym contact mintak quotation pon diorang layan bagus. Sangat happy. haha. Siap diorang offer nak datang rumah tunjuk video semua. bagus kan? hehe. Congrats dah settle satu list lagi. ^_^
Squarecut Ring :Thank u sooo much!! *muah*
Post a Comment