My makeover...yang ter a bit over! Make up done by Tina Z. MR.Teddy x abeh abeh puji santek! ada juga ckp tebal..ada juga ckp puteh.hahaha. but I think mmg cntk kalau lighting kuning...pergh cun habis!(angkat bakul la plak.)
Anyway, i got 2 weddings to attend today. And Tina Z nie ckp dia x der test test. so what i did was ala ala test juga lah. Tina Z sangat frenly! suppose she come to the house..then slightly change of plan...i pg umah dia.
malangnyer..x der pon pix bersama MR.Teddy di wedding..was too excited seeing my frens... MR.Teddy ditinggal kan..."Sorry dear.." I know perasaan ditinggalkan tuh. I've been there...n i assume I've done that. huhu...Sorry yer...Ampun.
mmg cantek n grand wedding nie.
Pelamin dia simple...pengantin cantek..make up cantek...both Bride and the bridesmaid my school friend. sayang x sempat nk amik pic with her... Im in a hurry to the next wedding...
Ok...nie wedding ke 2. sempatlah amik pix with pengantin
huhu...kitorang sempatla amik pix 2 org itupon dlm kereta...sedey btol...
maka habislah sehari..huhu... wknd hbs mcm tu jerlah...sigh! next week MATTA FAIR plak.hahhaa.
2 comments:
wahhhhhhhhhhhhhhhhh santekkkkkkkkk! senyum lebar cik abang tu ekkkkkk hahaha!
hhahhaa...dialah paling happy arituh! =P
Post a Comment