Saturday, January 9, 2010

Pameran Pengantin 2010



INteresting and informative. seriously from my point of view...siapa duduk KL nie mmg untung sgt. all the packages menarik...I didnt put any deposit...except for facial/massage and body scrub. bukan x berminat...dont get me wrong...mmg cantek pelamin...package and everything. tp saya nie cepat berubah fikiran. kang letak deposit tetiber x nk...haru!! Plus the wedding is in December...i dont want to rush things...tp tulah...stop at DinaHalim's booth..and she said dah ada a few ppl yang inquire Dec dates.huhu. i x nklah last minute juga.

Berikut merupakan hasil x seberapa...(sbb dah penat)



I x tau naper i amik pix nie...hahhaa...idea utk pelamin bertunang...or maybe pelamin persandingan if u like simplicity.



Cantikkan...kalau buat malam cantiklah...kalau siang bagaimana rupanya ek?hahahha.













Hihi..i think this one is cute...White with touch of green...the chandeliar pon cantek!


Nie tgh in sekarang(menurut dialah)...ala ala King n Queen style duduk kerusi tinggi macam tuh. Cantek...actually to tell u frankly I like it...kalau reception tu buat kat dewan...pergh mmg cantek! tp cuba bayangkan kalau yang duduk tuh...rendah orgnyer.hahaha mcm klakar la plak! hahaha.



Ok...card pulak... I really like this 2. the rectangle one is hard cover.
RM2.80 for 1000 pieces.
RM3.40 for 500 pieces.
the Square one..card biasa jer. Classic, I loike!!!
RM1.30 for 1000 pieces
RM2.00 for 500 pieces.



semua baju cantek cantek...tp this one yang paling cantek i rasa.hahhaa. miss simplicity...so apa yang dia suka pon simple..hahhaa yeke??

Ok...to jer sneak peak...siapa yang x pergi lg... pergi lah tgk tommorow...last day....good luck in finding things that u like!!! =)

0 comments:

Post a Comment