Panassss! Aircond kat kedai Syomir rosak!Anyway..we arrived early - gerak awl takot sesat.hehehe. I bukan tau sgt jln KL nie.
so he started off with sketching my sisters Nikah and reception attire - cntik! dia bg 3 option...and all of us agreed on the 2nd sketch. simple n cantik! lepas my sister Syomir mcm dah kemas kemas kan kertas tu tau...as if mcm dah siap...i trus mencelah..i plak. hahhaa. Im actually in searching of baju for my hantaran sekaligus baju bertandang. I ceritalah..I nk kain mcm mana... i nk kurung modern..simple (yg I boleh pakai lagi.hehehe) tp I nk emphasize on the details...the embellishments. =) so..dia buat lace + chiffon. memula I agak ragu ngan sketch tu..then bila dia terangkan mcm mana... I like it!! The quotation will be send in 1-2weeks. He will include the shoes & veil. dia x buat tudung..tp dia buat selendang. seledang itu veil? ntah. pening I dahlah panas kan. berkipas kipas kitorang kat dalam tuh.hahaha. Anyway..skang project mencari tudung la plak kan. selepas siap semua. =) Kalau quotation En.Syomir tidak mengoyakkan poket Mr.Teddy...maka...insyaAllah..he will be the vendor for my hantaran aka baju bertandang...
Sunday, April 25, 2010
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
syomir..please.. jangan koyakkan poket I... huhuhu
salam.
can i have syomir's contact?
email me at hilyatu@yahoo.com
Post a Comment