My father texted me yesterday, saying that the canopy vendor will come by our house around 10am ish. (dalam hati eh cepatnya. hahah.) - nmpk my father yg excited kan.hahaha. Kitorang dah bincang nk canopy yang mcm mana. at first i want this...
Cantekkan.. tp boleh sekadar berangan jerlah. hihihi. My wedding siang.. pastu kat Kuantan x der canopy transparent nie.. I've asked. Then.. I cakap kat mum.. i want this kind of canopy.
Comel jer kan.. Arabic canopy. Pastu Daddy suh be practical. tambahan plak my wedding day jatuh pada musim tengkujuh kan. kebarangkalian utk hujan itu sgtlah tinggi! mmg pihak vendor ada sediakan ala ala drain in between the canopy... tp manalah tau kan.. bocor ke.. tercabut ke.. x cukup panjang ke. I pernah experience that kind of wedding..the drain x berfungsi dgn baik. kesian kat tetamu.. kena anjak2 kan kerusi x nk kena hujan... jdnyer.. nak x nk i have to settle for this;
(T_T). no words. oklah..dia ada color puteh juga.. i saja jer yang amik color merah nie. hahaha. I will ask for half moon canopy in white. memandangkan kalau kosong begini.. amatlah menyakitkan mata.. maka.. terpaksalah kita deco lebih lebih.
The canopy vendor ask my father for the theme. dia takot dia x der color tuh utk scallop. then, i ckplah i nk white... but it must be sheer curtain.. not the normal kilat kilat one. hahaha. so here goes... the examples of canopy with sheer curtain (btol rasanya istilah nie) and I want it to be something like these... (hopefully)
Ops! Yang purple tu bukan sheer curtain. tp i suka. cantek. oklah cut some slack.. kalau vendor x der sheer curtain.. guna kain kilat kilat buat mcm tu pon cantek. hahaha. i terima. =P






2 comments:
nice info dear..i link ur blog to mine..bolehla sharing2 as i pun kawen musim tengkujuh..huaaa~~
choclairissa : =) good luck dear for the preparation! caiyok!
Post a Comment